Thursday, July 19, 2012

PiNk..pInK...PiNk

hey semua...arini tetiba terlintas kat kepala otak ni nak ckp pasal pink la pulak..sememangnya aku ni penggemar pink..tapi ntah le since bila tetiba terminat colour nie..sebab dulu2 takde la taksub sgt dgn kaler ni..asalnya minat kaler putih..setiap kali beli baju mesti amik kaler putih..hehe..suci le kononnya...

tapi yang bestnya my en.lebah sentiasa bagi support kat aku..brg2 yang dia bagi pun kebanyakannya warna pink..my favourite colour...hehe.tima kasih en.lebah..so skrg dah berangan2 kononnya nanti bila dah ada rumah sendiri nak buat decoration guna colour pink...tapi agak2nya en lebah setuju tak...hehehe

ni la yg aku angan2kan...jgn gelakkan tao..xbaik.babap kang...


rumah impian..chomel sgt
bEdRooM aku..cantik kan lembut je mata memandang...#ada ke ayat lembut mata memandang...pastu ada karpet berbulu... 
dapur gas rumah aku...ko ader kaler pink cmni...hahaha..mana nak dapat ek
siap dgn cabinet lg kaler pink...wow!!! meroyan jap
peti ais pink...cute kan



sofa pink
bathroom

HARAP2 TERCAPAI LA ANGAN2 AKU NI KAN..DOAKAN YE KWN2...
#perlu ke buat kenyataan cmnie..hahahaha

love,
yukiko san

No comments :

Post a Comment