Tuesday, January 3, 2012

goodbye n welcome




selamat jalan 2011..byk suka n duka sepanjang tahun 2011 ini...tp pengalaman inilah yg membuatkan aku lebih matang sedikit dr sebelumnya...pengalaman manis yg xmungkin aku lupakan n kenangan pahit yg akan aku jadikan teladan n pengajaran dlm hidup aku ni walaupun ia pahit utk diingati lagi...tp bak kata org life must go on..tul tak..


2012....bermulanya hidup baru dlm hidup setiap org atas muka bumi ni n seperti biasa suma org akan menanam azam baru dlm diri masing2 sedangkan azam lama belum tentu tercapai lagi..hehehe...n mungkin akan terkubur begitu ajer...xgitu..walaubagaimanapun xsalah kalo kita ada target dlm diri masing2 tp biarlah target ke arah kebaikan n membina n bkn ke arah sebaliknya ok...


aku pun ada gak azam untuk tahun ni..tp xpayah le nak citer2 kat cni ek..biarlah ia menjadi rahsia aku sendiri baru ada privacy..huhuhu...tapi aku akan pasang beberapa azam utk di capai...sebab cm tahun2 lalu xsuma azam yg aku buat tercapai..so yang masih xtercapai lg tetap akan di carry forward utk tahun ni...bley?


so hope korang suma dapat memulakan hidup yg lebih mantap n ceria di tahun baru ni...jangan lupa doakan kebahagiaan saya jugak ok...bkn meminta balasan just minta perhatian je...hahahaha...ok sampai cni je kot kali ni...c uols again..muah..

No comments :

Post a Comment