Wednesday, October 9, 2013

Engagement Day - part 2

hi semua...ok nak sambung pasal e-day aku .hmm aritu aku dh cerita pasal hantaran n baju aku kan..now kita sambung balik pasal persiapan e-day aku...kalau korang nak tau, time aku balik kampung tu..terkejut tgk pelamin dh siap...wah!!! teruja gler beb...n seriously aku lah org paling bahagia time tu bila tgk pelamin e-day aku...tapi time tu xde letak fresh flower lagi..hanya kain-kain n bunga orkid je dah siap letak...tu pun dah marvellous..


rendam dulu bunga ni bagi fresh...PINK DAISY N BABY BREATH
ni gambar pelamin dah siap tapi saje bagi blur...Jom kita "like" dulu...


3unit khemah yang dah siap dihias...TEMA: PEACH TURQOISE

Alhamdulillah dah settle semua belah siangnya...so bole la "bakal pengantin" ni berehat2 di mlm harinya..hehehe sbb perasaan nervous dah start menyelubungi diri ini...(hahaha poyo je kan)..

ha amik ko..ko ingat ko leh bersenang lenang berjimba-jimba malam tu..rupanya my sis suh pakai inai...aku ok jer..tapi malu pun ada gak..(malu ker excited)...


Proses melukis inai bermula..jeng!jeng!jeng!


dah siap satu tgn

yang sebelah tu la mak andam i merangkap my elder sister

ok dah hampir siap..cantek tak

dan dibawah ni adalah veil dan shawl yang ditempah khas  (perlu ker nak mention khas n highlight..hehe) untuk aku pakai nanti



Ok setakat ni je entry pasal persiapan my e-day...next entry kita cerita lagi pasal hari kejadian ek..




No comments :

Post a Comment