Wednesday, November 20, 2013

DIY Tag Sticker

Semakin dekat hari, perasaan hati ni semakin berdebar-debar. Tentu semua B2B akan merasa yang sama bukan. Terus terang, makin dekat nak kahwin nie, perasaan hati semakin berkecamuk. Minta Allah SWT beri ketenangan pada diri. Aamiin…. Ok ok..tamau touching2 yer… :’) Ini kan namanya proses hidup..harus berani menempuh perubahan… semua orang akan merasainya jugak kan. 
Sekarang aku nak story sikit pasal persiapan kahwin. Boleh dikatakan lega sikit sebab banyak benda yang hampir settle. Alhamdulillah. Cepatlah hari tue tiba..tak sabar nak tarik nafas lega selega-leganya. 
Terus terang saya tak malu orang nak label diri aku sebagai Pengantin Bajet...sebab semua benda nak buat sendiri..janji aku puas hati sebab wedding ni sekali je seumur hidup cik oi.. Oleh itu, memang banyak benda yang aku DIY sendiri dibantu oleh kroll. Antaranya diy tag sticker, diy centerpiece, diy penunjuk arah dan diy bunga manggar. 
       Ok layan dulu gambar DIY Tag Sticker untuk rumah aku n rumah my other  
       half..next entry aku akan tunjuk gambar untuk DIY-DIY yang lain pula ok... 


sticker untuk door gift rumah aku ler

muka terkejut diterjah paparazi..haha (tp tetap encem..huhu)




buat kerja dgn muka yg serius

baru nak senyum..

i pun nak posing juga..

ni sticker untuk gift rumah pihak lelaki






No comments :

Post a Comment